Nog even... - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu Nog even... - Reisverslag uit Molenaarsgraaf, Nederland van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu

Nog even...

Door: Bettie

Blijf op de hoogte en volg Bettie

30 Augustus 2014 | Nederland, Molenaarsgraaf

Hallo iedereen,

Nog maar 5 dagen en dan zit ik in de trein richting Nürnberg. Een reis waar ik al maanden naar toe leef.
Zoals de meeste weten is mijn eerste reis, naar Oekraïne, korter geweest dan gepland. Het afgelopen half jaar heb ik daarom gewoon in Nederland doorgebracht en heb ik me kunnen voorbereiden op het aankomende half jaar.

Op dit moment ben ik vooral druk met afscheid nemen van mensen en nog even genieten van het officiële Nederlandse-hondenweer weer (niet dat ik verwacht dat dit in Duitsland heel anders is ;).

Ik geloof dat het avontuur dat ik tegemoet ga een bijzondere verandering in mijn leven zal gaan brengen. Omdat ik niet weet wat mij allemaal te wachten staat, is dit een punt waarin ik me over mag geven aan God.

Jeremia 29:11 zegt immers: Mijn plan met jullie staat vast – spreekt de Heer. Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk: Ik zal je een hoopvolle toekomst geven.

In de context zegt God dit tegen het volk Israël. Die op dat moment in ballingschap is, in Babel.
Ondanks dat dit een paar duizend jaar geleden is geweest, geloof ik dat deze tekst ook nu in mijn leven belangrijk is. God zegt tegen ons allemaal dat Hij een plan met ons leven heeft.
De stap om DTS te gaan doen zal voor mij een stap in geloof zijn, een stap in Zijn plan met mijn leven.

De aankomende maanden zal ik via deze blog jullie op de hoogte houden van mijn reis.
Dit bericht is meteen een test om te kijken of jullie mijn mail binnen krijgen.
Wil je dit liever niet, geef dit dan even door dan haal ik je uit de maillijst!

Blessings en Vaya con Dios!

  • 30 Augustus 2014 - 13:59

    Stijna:

    heee Betsie!!

    ik mis je nu al :P

    Ga er vooral van genieten!

    xxx
    Stijna

  • 31 Augustus 2014 - 20:42

    The Blackies:

    Heel veel zegen en ga vooral genieten wat God gaat doen!

  • 01 September 2014 - 17:48

    Herman:

    Geniet van elk moment, Bettie! Heel veel zegen!

  • 06 September 2014 - 00:37

    Ben:

    Hele goede tijd met God toegewenst!

  • 06 September 2014 - 00:38

    Ben:

    Laat maar weten wanneer je tijd hebt voor een Skype =)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bettie

2015 Daar waar ik begon met een 1-jarige reis met God, gaat het verhaal nog verder. Ik heb geleerd dat het niet zal blijven bij een jaar, maar dat ik mijn hele leven met God op pad mag gaan en daar zal ik dan ook meer verslagen over achterlaten! 2013 Een jaar lang op reis naar verschillende plekken met verschillende doelen. Mijn reis zal beginnen in Oekraiene. Hier zal ik mijn tijd doorbrengen als Au Pair. Later zal mijn reis gaan naar Nürnberg (Duitsland), hier zal ik een DTS (Discipleschap training school) gaan volgen. Voor mij is dit een jaar op pat om te ontdekken waar God mij voor wil gaan gebruiken en ik zal me hier dan ook voor open stellen!

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 263
Totaal aantal bezoekers 15564

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 19 Juni 2015

SOIP (school of intercessory prayer)

04 September 2014 - 08 Maart 2015

MOTA DTS

30 November 2014 - 28 Februari 2015

Outreach Burkina Faso

31 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Oekraïne

Landen bezocht: