Gevaar op de weg... - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu Gevaar op de weg... - Reisverslag uit Ouagadougou, Burkina Faso van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu

Gevaar op de weg...

Blijf op de hoogte en volg Bettie

01 December 2014 | Burkina Faso, Ouagadougou

Lieve mensen,

Ja hoor ik ben veilig geland in Burkina Faso! De reis is zondag morgen om 7.50 uur eindelijk van start gegaan en vandaag om 6.00 uur in de morgen kwamen we aan op het vliegveld van Ouagadougou!

De reis was lang en vermoeiend... omdat het overwegend bestond uit nachtvluchten en ik niet een geweldige vliegtuigslaper ben, zit ik nu half levenloos op de bank.
Deze morgen ben ik met een aantal van het team en twee YWAM base leiders de stad in geweest. Wat een avontuur...
Ik dacht dat Oekraïne slechte wegen had, maar daar kom ik nu helemaal van terug!
De wegen zijn hier niet alleen slecht, ze zijn ook nog eens mega druk. Stoplichten bestaan hier wel, alleen wat ze betekenen is voor niemand duidelijk. Zolang je maar weet waar de toeter zit, dan kan je reiden!

Maar naast dit, heb ik ook al gezien dat de bevolking elkaar met alle helpt. Al gaat het om een auto in te parkeren of gewoon vriendelijk de weg te weizen. De mensen staan voor je klaar.

Het huis waar we in verblijven is knus. In verhouding tot wat we gewend zijn in Duitsland is het groot en lux. We hebben een douch en een keuken waar we "fatsoenlijk" in kunnen koken.
Ja God is ons aan het zegenen!

Mijn update is nu kort, maar ik wil even laten weten dat alles goed gaat!
Ik ervaar sterk jullie gebeden en ik heb veel rust over de reis die we aan het maken zijn.

Blessings en ik houw jullie op de hoogte!

  • 01 December 2014 - 16:44

    Femke:

    YheAa super Bettie je avondtuur daar kan beginnen!! Geniet ervan heel veeel zegen van boven toegewenat!! Genietse en succes!

  • 01 December 2014 - 17:03

    Esther:

    Hey Meis,

    Heel veel plezier tijdens je outreach!!! Sooo exited wat Hij gaat doen!!! :D

  • 01 December 2014 - 17:12

    Linda:

    Hè Bettie, super fijn dat je een goede vlucht hebt gehad!! Dat jullie veilig zijn aan gekomen!! En geniet je al van de temperatuur daar?? Of is het daar geen lekker weer?? Geniet er maar van!! Veel plezier.. Dikke kus, Stijna & linda

  • 01 December 2014 - 19:02

    Jennifer:

    Goed om te horen!!
    Hahaha het zou juist andersom moeten zijn. Duitsland een en al luxe en Afrika primitief ;)

    Geniet met volle teugen!!!!
    Dikke knuffel

  • 01 December 2014 - 19:24

    Tonny:

    Gaaf om te horen dat we een groot God hebben. Geniet waar mogelijk bij het dienen in zijn koninkrijk.
    In gedachten bij je en zeker in gebed voor jou en iedereen die bij je is.

    Liefs Tonny

  • 01 December 2014 - 20:11

    The Blackies:

    Lieve Bettie, heel veel zegen en geniet van je outreach!!

  • 02 December 2014 - 09:51

    Johan:

    Fijn dat je veilig bent aangekomen, ondanks alle papieren-toestanden in de weken ervoor. Veel succes daar!
    groetjes uit Hoornaar

  • 09 December 2014 - 12:57

    Fenny:

    En had je dit alles willen missen? Voor geen goud zeker. Stoer hoor dat je het allemaal maar doet. Lekker uitstrekken naar God, meer en meer ontdekken hoe groot en goed Hij is en ontdekken wat hij allemaal voor je klaar heb liggen. Wijsheid en zegen! Liefs Fenny

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bettie

2015 Daar waar ik begon met een 1-jarige reis met God, gaat het verhaal nog verder. Ik heb geleerd dat het niet zal blijven bij een jaar, maar dat ik mijn hele leven met God op pad mag gaan en daar zal ik dan ook meer verslagen over achterlaten! 2013 Een jaar lang op reis naar verschillende plekken met verschillende doelen. Mijn reis zal beginnen in Oekraiene. Hier zal ik mijn tijd doorbrengen als Au Pair. Later zal mijn reis gaan naar Nürnberg (Duitsland), hier zal ik een DTS (Discipleschap training school) gaan volgen. Voor mij is dit een jaar op pat om te ontdekken waar God mij voor wil gaan gebruiken en ik zal me hier dan ook voor open stellen!

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen: 341
Totaal aantal bezoekers 15579

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 19 Juni 2015

SOIP (school of intercessory prayer)

04 September 2014 - 08 Maart 2015

MOTA DTS

30 November 2014 - 28 Februari 2015

Outreach Burkina Faso

31 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Oekraïne

Landen bezocht: