MOTA DTS - Reisverslagen van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu MOTA DTS - Reisverslagen van Bettie Romeijn - WaarBenJij.nu

MOTA DTS

Hallo lezers,

Vanaf september ben ik weer te volgen op waarbenjij.nu. Dan zal ik voor een half jaar vertrekken naar Duitsland. Hier zal ik dan een Discipleship training school (DTS) volgen.
Tijdens mijn tijd op deze school zal ik 3 maanden les krijgen over de Bijbel en het leven van Jezus. Daarna zal ik voor 3 maanden vertrekken naar een ander land om hier het evangelie aan de mensen te verkondigen.

Mijn DTS heet officieel Marriage of the art (MOTA). Dit houd in dat de DTS gericht is op creativiteit. Er zijn veel creatieve manier om God's naam groot te maken en om dit te delen met andere mensen. Mijn keuze vak zal Muziek zijn.

Op mijn blog zal ik zo nu en dan wat berichten achterlaten over hoe het met mij gaat, wat voor nieuwe dingen ik heb geleerd en wat voor grote dingen God laat zien.

Recente Reisverslagen:

19 Maart 2015

Terug in het mooie Nederland ^^

18 November 2014

Outreach update...

09 November 2014

Mission-Live conference

17 Oktober 2014

Johannes 3:8

06 Oktober 2014

Een ongeluk zit in een klein hoekje...
Bettie

2015 Daar waar ik begon met een 1-jarige reis met God, gaat het verhaal nog verder. Ik heb geleerd dat het niet zal blijven bij een jaar, maar dat ik mijn hele leven met God op pad mag gaan en daar zal ik dan ook meer verslagen over achterlaten! 2013 Een jaar lang op reis naar verschillende plekken met verschillende doelen. Mijn reis zal beginnen in Oekraiene. Hier zal ik mijn tijd doorbrengen als Au Pair. Later zal mijn reis gaan naar Nürnberg (Duitsland), hier zal ik een DTS (Discipleschap training school) gaan volgen. Voor mij is dit een jaar op pat om te ontdekken waar God mij voor wil gaan gebruiken en ik zal me hier dan ook voor open stellen!

Actief sinds 28 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 15605

Voorgaande reizen:

07 April 2015 - 19 Juni 2015

SOIP (school of intercessory prayer)

04 September 2014 - 08 Maart 2015

MOTA DTS

30 November 2014 - 28 Februari 2015

Outreach Burkina Faso

31 Januari 2014 - 10 Februari 2014

Oekraïne

Landen bezocht: